Nadanie numeru porządkowego

Kategoria:

Wymagane dokumenty:

  • wniosek o ustalenie numeru porządkowego sporządzony na formularzu stanowiącym załącznik,
  • dla budynku istniejącego - kopię  mapy zasadniczej, ewidencyjnej lub kopię mapy  z projektem podziału nieruchomości z naniesionym budynkiem,
  • dla budynku w budowie lub budynku prognozowanego - kopię projektu zagospodarowania działki lub terenu,
  • dokument potwierdzający tytuł prawny do nieruchomości;

Miejsce złożenia dokumentów:

Urząd Miasta i Gminy we Wleniu
Plac Bohaterów Nysy 7
59-610 Wleń
Tel. 757136075
e-mail: sekretariat@wlen.pl

Opłaty:

  • 17 zł - opłata skarbowa (wyłącznie za wydanie zaświadczenia o istniejącym numerze porządkowym)
  • 17 zł – opłata skarbowa (wyłącznie w wypadku złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenia pełnomocnictwa)

Termin i sposób załatwienia:

Do 30 dni od daty złożenia wniosku.

Podstawa prawna:

1. art. 47a ust. 5 Ustawa Prawo Geodezyjne i Kartograficzne z dnia 17 maja 1989 r.    (tj.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 ze zm.).
2. Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2021 r. poz. 1368)

Tryb odwoławczy:

Tryb załatwienia sprawy nie przewiduje środka odwoławczego.