Nadanie numeru porządkowego
Wymagane dokumenty:
- wniosek o ustalenie numeru porządkowego sporządzony na formularzu stanowiącym załącznik,
- dla budynku istniejącego - kopię mapy zasadniczej, ewidencyjnej lub kopię mapy z projektem podziału nieruchomości z naniesionym budynkiem,
- dla budynku w budowie lub budynku prognozowanego - kopię projektu zagospodarowania działki lub terenu,
- dokument potwierdzający tytuł prawny do nieruchomości;
Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Miasta i Gminy we Wleniu
Plac Bohaterów Nysy 7
59-610 Wleń
Tel. 757136075
e-mail: sekretariat@wlen.pl
Opłaty:
- 17 zł - opłata skarbowa (wyłącznie za wydanie zaświadczenia o istniejącym numerze porządkowym)
- 17 zł – opłata skarbowa (wyłącznie w wypadku złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenia pełnomocnictwa)
Termin i sposób załatwienia:
Do 30 dni od daty złożenia wniosku.
Podstawa prawna:
1. art. 47a ust. 5 Ustawa Prawo Geodezyjne i Kartograficzne z dnia 17 maja 1989 r. (tj.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 ze zm.).
2. Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2021 r. poz. 1368)
Tryb odwoławczy:
Tryb załatwienia sprawy nie przewiduje środka odwoławczego.