Wydanie zaświadczenia z akt dowodów osobistych
Kategoria:
Wymagane dokumenty:
1. Wypełniony wniosek o wydanie zaświadczenia z akt dowodów osobistych,
2. Dowód osobisty lub paszport
Miejsce złożenia dokumentów:
Miejsce załatwienia sprawy/adres korespondencyjny:
Urząd Miasta i Gminy we Wleniu Wydział Obywatelsko-Społeczny 59-610 Wleń pl. Bohaterów Nysy 7, tel. 75 7136 086
Komórka odpowiedzialna:
Wydział Obywatelsko Społeczny Urzędu Miasta I Gminy we Wleniu 590610 Wleń, pl. Bohaterów Nysy 7, pokój nr 2
Opłaty:
Opłata za wydanie zaświadczenia wynosi 17 zł , a za każdą stronę kserokopii dokumentu 5 zł - płatne w kasie Urzędu lub na konto Urzędu Miasta I Gminy we Wleniu Bank Spółdzielczy Lwówek Śląski O/Wleń Nr 80 8384 1019 0000 0228 2000 0001 z adnotacją „opłata skarbowa”.
Zwolnienia z opłaty skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 16.11.2006r. o opłacie skarbowej (tekst jedn. Dz.U. z 2015r., poz.783 z późn.zm.).
Opłata od pełnomocnictwa – 17 zł (zwolnienie od opłaty są: małżonkowie, wstępni, zstępni lub rodzeństwo).
Termin i sposób załatwienia:
Termin załatwienia sprawy:
Odpowiedź do 7 dni.
Sposób załatwienia sprawy:
Zaświadczenie zawierające pełny odpis danych wydaje się na wniosek zainteresowanej osoby, złożony w formie pisemnej lub formie dokumentu elektronicznego, na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Odbiór zaświadczenia osobiście lub przez pełnomocnika.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 06 sierpnia 2010 roku o dowodach osobistych (Dz.U. z 2010 r. Nr 167 poz.1131 z późn.zm.)
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (tekst jedn. Dz.U. z 2015r. poz.783 z późn.zm.)